skl. internetowy
883 713 773
skl. stacjonarny
793 713 773
NAPISZ DO NAS
0item(s)

Nie masz produktów w koszyku.

Product was successfully added to your shopping cart.

Zwroty, Wymiany i Reklamacje

 

ZWROT
  • Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  • Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres: sklep jeździecki Dobry Koń, ul. Nowohucka 1, 54-617 Wrocław, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Nie odbieramy paczek wysłanych do nas za pobraniem. Nie przyjmujemy zwrotów z faktur VAT
  • Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na nasz adres e-mail sklep@dobry-kon.pl. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (np. pocztą elektroniczną).
  • Radzimy, aby formularz odstąpienia od umowy/wymiany wysłać wraz ze zwracanym towarem, co ułatwi sprawne przeprowadzenie zwrotu.
  • Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
  • Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Kron electric Karina Sowińska, Jaksin 31, 57-160 Borów, e-mail: sklep@dobry-kon.pl tel. 883 713 773)  o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
  • Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  • W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  • Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

WYMIANA
  • W przypadku chęci dokonania wymiany prosimy o kontakt w celu ustalenia, czy produkt, na który chca Państwo dokonac wymiany jest dostępny.
  • Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
  • Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy/wymiany, muszą Państwo poinformować nas (Kron electric Karina Sowińska, Jaksin 31, 57-160 Borów, e-mail: sklep@dobry-kon.pl tel. 883 713 773)  o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy i chęci wymiany towaru na inny w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
  • Mogą Państwo skorzystać z wzoruformularza odstąpienia od umowy/wymiany, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy/wymiany lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na nasz adres e-mail sklep@dobry-kon.pl . Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (np. pocztą elektroniczną)
  • Towar, który chcą Państwo wymienić, proszę odesłać lub przekazać nam na adres: sklep jeździecki Dobry Koń, ul. Nowohucka 1, 54-617 Wrocław 
  • Radzimy, aby formularz odstąpienia od umowy/wymiany wysłać wraz ze zwracanym towarem, co ułatwi sprawne przeprowadzenie zwrotu.
  • W przypadku wymian ponoszą Państwo koszty wysyłki nowego towaru.  

 

REKLAMACJA - RĘKOJMIA
  • Jesteśmy odpowiedzialni z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.
  • Składając reklamację mogę Państwo skorzystać z naszego przykładowego formularza reklamacyjnego jednak nie jest to obowiązkowe. 
  • Reklamowany towar prosimy odesłać wraz dowodem zakupu (paragon, faktura VAT, wydruk komputerowy potwierdzający przelew itp.)  na adres: Sklep Jeździecki Dobry Koń, ul. Nowohucka 1, 54-617 Wrocław
  • Prosimy o podanie informacji: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.
  • Dołączenie powyższych dokumentów (dowód zakupu, opis wady itd.) znacząco usprawni i przyspieszy proces reklamacyjny.
  • Zaleca się by reklamowany towar był czysty, pozbawiony błota, sierści, zapachu.
  • Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji znajdują się w punkcie 6. REKLAMACJA TOWARU naszego regulaminu.
  • Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.